Інтернет
Депозитний калькулятор
Банкомати

Втрата (викрадення) Картки або її незаконне використання.

Вам необхідно приймати всі заходи щодо попередження втрати (викрадення) картки та ПІН-коду, інформації про реквізити картки, пароля ідентифікації або їх шахрайського використання.

При втраті (викраденні) картки, ПІН-коду, інформації про реквізити картки, отримання інформації про шахрайське використання, вилучення картки в момент здійснення операції, необхідно якомога швидше інформувати про це за телефоном клієнтської підтримки 0 800 50 35 35 (працює цілодобово, безкоштовно). За дзвінком клієнта, на протязі 60 хвилин, картка вноситься до електронного Стоп-листу. Після цього Банк несе відповідальність за всі операції, здійснені з використанням картки, по яких виконувалась авторизація.

На підставі Вашої письмової заяви, наданої до Банку, ваша картка вноситься до міжнародного Стоп–листу на вказаний термін та у вказаному регіоні. За постанову картки до міжнародного Стоп – списку Ви сплачуєте Банку комісію, згідно до Тарифів.

Для отримання нової картки Вам необхідно звернутися до Банку з письмовою заявою про перевипуск картки замість втраченої (викраденої), або передати таку заяву факсом (оригінал письмової заяви в такому випадку надається до Банку у момент видачі нової картки).

Розблокування призупинених карток, здійснюється Банком у разі звернення клієнта особисто або за телефоном на підставі повідомлення клієнтом пароля ідентифікації.


Служба клієнтської підтримки

0 800 50 35 35

(цілодобово, безкоштовно з міських номерів, з мобільних - згідно з тарифами оператора зв`язку)

+380 44 206-85-25 (для міжнародних дзвінків)

або Skype: akbindustrialbank
 

 

Перейти до розділу