hamburger button

Звернення клієнтів

Інформування клієнтів щодо порядку роботи Банку з розгляду їх звернень

1

Адреса Головного Банку для листування та подання письмових звернень клієнтів (у тому числі електронних)

1.1.Поштова адреса:

АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» 

01133, Україна, м.Київ

вул. Генерала Алмазова, 18/7

1.2. Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2

Перелік поштових адрес Відділень Банку для подання звернень нарочно

 Перелік відділень АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»

3

Номер "гарячої лінії" Банку та режим її роботи

0 800 50 35 35

Цілодобово – 24/7

4

Інформація, що надається клієнтом у разі усних звернень

Прізвище, ім'я, по батькові заявника, дата народження, місце проживання, зміст порушеного питання та номер телефону для зв'язку

5

Особливості оформлення звернень клієнтів та строки їх розгляду

1) Клієнт має право подати звернення, що стосуються діяльності Банку;

2) Клієнт має право на звернення до Національного банку України згідно з Інструкцією про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого

прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затвердженою рішенням Правління Національного банку України від 04.05.2020 №332-рш щодо вирішення порушених у зверненнях питань, уключаючи випадки, якщо Банк не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь не задовільнила клієнта;

3) Подання звернення до Банку або до Національного банку не позбавляє клієнта  права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів;

4) Посадові особи Банку несуть відповідальність за:

  • відмову в прийнятті та розгляді звернення;
  • порушення терміну розгляду звернення;
  • інші порушення права клієнта на звернення згідно із законодавством України.

5) Канали зв’язку для подання клієнтами звернень:

  • у письмовому вигляді:
  • поштовим зв’язком;
  • нарочно;
  • через вебсайт Банку;
  • через поштову скриньку «Лінія довіри» на веб сайті Банку: повідомлення також про неприйнятну поведінку* працівників Банку;
  • на поштову адресу reception@industrialbank;
  • через інтернет-майданчики Банку в Facebook, AppStore, PlayMarket, Google-карт;
  • за усним зверненням:
  • до кол -центру (тел.0 800 50 35 35);
  • засобами телефонного зв’язку;
  • на особистому прийомі.

* Неприйнятна поведінка включає подання недостовірної фінансової, статистичної та управлінської звітності, злочини у сфері службової діяльності, злочини у сфері господарської діяльності (шахрайство), порушення санкцій, легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, неконкурентну практику, хабарництво, корупцію, порушення прав споживачів, порушення законодавства України, внутрішніх документів Банку.

6) Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» встановлені наступні терміни розгляду звернень:

 Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник Банку встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу клієнта термін розгляду може бути скорочено.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

6

Електронне звернення клієнта

 Бланк електронного звернення клієнта

7

7.1. Номер телефону для запису клієнтів на особистий прийом;

7.2. Адреса, за якою проводиться особистий прийом

7.3. Графіки особистого прийому клієнтів

7.4. Витяг з нормативно-правового акта, який регламентує організацію роботи зі зверненнями клієнтів щодо організації особистого прийому

7.1. (044) 290 89 67

7.2. м. Київ вул. Генерала Алмазова, буд.18/7;

7.3. Голова Правління Марковський О.В. –

щомісячно в третю пятницю з 16-00 до 18-00;

Перший Заступник Голови Правління Романчукевич В.В. - щомісячно в перший вівторок місяця з 16-00 до 18-00.

7.4. Витяг з Методичних рекомендацій НБУ

8

nbu_logoПосилання на розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку, де розміщено інформацію щодо розгляду звернень Національним банком України

https://bank.gov.ua/ua/contacts-details#section-2 

9

Внутрішньобанківські документи, які регламентують порядок розгляду звернень клієнтів у Банку

Інструкція з діловодства в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»

10

Відомості про можливість подання звернення особисто або через уповноважену на це іншу особу в усіх місцях надання послуг клієнтам

Клієнт має право подати звернення особисто або через уповноважену на це іншу особу в усіх місцях надання Банком послуг клієнтам

 

Не знайшли необхідну інформацію?

Вкажіть свій номер телефону і ми передзвонимо найближчим часом!